poniedziałek, 25 marca 2013

Jak słowo ciałem się stało

    Słowem wstępu zaznaczę, iż w mojej karierze blogowej pisałam już na wiele tematów. 
Od poezji po politykę i modę- w zależności od mojego wieku i kręgu zainteresowań. 
Obecnie mam 24 lata (o boże, już?), i jestem w ciąży. Nie było to dla mnie zaskoczeniem. Można wręcz powiedzieć, że było to decyzją chwili pt. "Zróbmy sobie dziecko".  Słowo dość szybko ciałem się stało i tak oto, mi oraz dziecku nazywanemu jeszcze Fasolką, stuknęło 10 tygodni razem.
Mam kochającego męża  i prawie roczny staż małżeński. Mieszkam w małym miasteczku, co jest kompromisem dla upodobania mojego męża do wsi i  wygody życia w mieście. 
Wszystkim polecam taki wybór! 

  Bloga, dedykuję swojej Fasolce , która zawładnęła moim życiem na tyle, że postanowiłam stworzyć dla niej osobny internetowy pamiętnik. Być może spytacie w duchu czemu dopiero teraz, w dziesiątym tygodniu ciąży. Odpowiedź jest jak najbardziej jasna, ze strachu o utratę tej istotki we wczesnym stadium mojego odmiennego stanu. Niektóre kobiety  nie mówią o ciąży na początku, ja bałam się o wiele niej pisać. Oczywiście, może się tak zdarzyć, że stracę tę drobinę, ale pragnienie by tak się nie stało, jest we mnie tak silne, że aż zadziwia mnie samą.

Zapraszam wszystkie przyszłe mamy i nie tylko, do czytania perypetii ciążowo-życiowych Olkifasolki.
 Swoją drogą w obecnym stanie przezwisko  każdej Aleksandry -"Olka fasolka " jest dla mnie najbardziej adekwatne stąd też nazwa mojego bloga. 
Zapraszam A.

5 komentarzy:

  1. Gratulację!!! :)
    Będę trzymać kciuki i często zaglądać.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kolejna przyszła mama! Gratulacje i powodzenia! Będę zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    ja dopiero zaczynam blogować, szukam dziewczyn na podobnym etapie ciąży :)
    będę zaglądać
    zapraszam http://rybyzone.blogspot.com/

    powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }