piątek, 3 stycznia 2014

Prezenty na dzień babci i dziadka

Niedługo Dzień Dziadków. Uśmiecham się na myśl, że w tym roku moi rodzice po raz pierwszy będą obchodzić to święto. Nasza fasolka jest jeszcze za mała, żeby pożyczyć im czekokolwiek ale od czego jest mama! ;)
Myślę, że fajnym prezentem dla dziadków może być Fotoksiążka ze zdjęciami wnuka, albo kalendarz ze smykiem na cały rok. Ale żeby to się udało nie zostawiajcie pomysłu na prezent na ostatnią chwilę!
Ja już dzisiaj wybieram Zosiowe zdjęcia i nie mogę się doczekać finalnego efektu! :) Przeglądając książeczkę zdrowia córki trafiłam na firmę Olemole.pl Jak widzicie posiadają  korzystne rabaty dla mam! Wchodzimy na stronę pobieramy program i oddajemy się pasji tworzenia. ... Maksymalna wersja programu posiada mnóstwo szablonów w tym dzieciece.  Podoba mi się również to ze mogę zapisać swoj projekt i wracac do niego  kiedy dziecko w końcu zaśnie  ;) Tym sposobem za niecałe 100 zl załatwię prezenty dla całej czwórki! I like it!♡

11 komentarzy:

  1. My w tym roku również stawiamy na kalendarze. Trochę zdjęć się już uzbierało, więc jest z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My dla dziadków mamy kalendarze na biurko, a dla prababć takie duże na ścianę. Troszkę w pośpiechu robione i zdjęcia nie przemyślane, ale liczy się, że z ich ukochanym wnukiem. Fotoksiążkę zafundujemy sobie za 4 miesiące, na roczek Filipa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na prezent, pewnie będziemy całą rodzinę obsypywać podobnymi gadżetami przez cały rok po narodzinach naszego Maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pamiątka ze zdjęciem.. ;))
    Dziewczyny jeśli szukacie pomysłów na prezenty ze zdjęciem polecam fejsbookowy profil agencji reklamowej ((Madres studio reklamy.. miejscowość Solec Kujawski, prowadza sprzedaż wysylkowa)).. maja najdziwniejsze cuda ze zdjęciami w dobrych cenach.. osobiście polecam zdjęcia na płótnie, u nas zdaly egzamin na swiateczne prezenty ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka foto książka ze zdjęciami wnuka i Waszymi będzie super prezentem :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ręcznie robione kartki dla Babci i Dziadka.
    http://www.unikalni.pl/kolekcja.php?id=2140

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znalazłam fajne upominki tutaj: http://podarujupominek.pl/6-prezenty-na-dzien-babci-i-dziadka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dla babic i dziadka zamówiłam już gadżety ze zdjęciami na eprezent. Kalendarz i portfel pewnie się przydadzą i będzie jeszcze to praktyczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja robię książki tylko w printu.pl, wysoka jakość za rozsądną cenę. warto przy rejestracji zapisać się do newslettera, bo przysyłają fajne promocje i nie spamują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja polecam ten sklep: http://mowiszimasz.com.pl/ Jak ktoś powie, że mają brzydkie wyroby, to nie uwierzę :) Sama upolowałam już kilka fajnych pościeli i to samo chyba kupię na Dzień Babci i Dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój dziadek ma imieniny w maju, poza prezentem na dzień dziadka szukam też zawsze na maj dla niego idealnego podarunku. W sieci jest taki sklep https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i myślę, że spokojnie to co polecają sprawdzi się na prezent. Kubki, szklanki, kawiarki a może gustowna karafka? Są też szklanki do piwa, mój dziadek bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }