piątek, 23 sierpnia 2013

Tak sobie myślę..


że może chcecie nas zobaczyć ? Here we are :)
Zakupy zakupy.. To słowo ostatnio spędza mi sen z powiek. Oczywiście myślę o zakupach dla małej...
Ale ciągle się powstrzymuję! Dlatego też nadrabiam  w zakupach dla siebie. Tunika którą widzicie na zdjęciu jest dostępna w H&M za 39 zł  Jest dostępna jeszcze w kilku innych kolorach.

Nie brzuchate dziewczęta lub trochę niższe ode mnie mogą śmiało nosić ją jako sukienkę.  Ja zakładam  ją do legginsów.   Te, które ja mam są z działu H&M Mama  i mają charakterystyczny materiał na brzuszek. Uważam, je  za niezbędnik w swojej ciążowej szafie ponieważ nie obciskają i nie gniotą maleństwa.





   Musicie wiedzieć 31 tygodniu żadna pozycja nie jest dobra do siedzenia . Siedzę po turecku, na boku, leżę na wznak, z poduszką bez poduszki- a i tak najlepiej mi kiedy stoję :) Plecy bolą mnie okropnie... Nie pomagają masaże męża, ani joga dla ciężarnych na youtube. Dlaczego? A  to dlatego, że przed ciążą byłam leniem totalnym i moja aktywność fizyczna była równa zeru.  Jak odchowam Zochę, biorę się za bieganie!

Tymczasem! :)

18 komentarzy:

  1. Nie chcę straszyć, ale jak w 31 tygodniu siedzenie/leżenie w żadnej pozycji Ci nie odpowiada, to co będzie na tydzień, dwa przed porodem? :D

    Świetna tunika, taka uniwersalna się wydaje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja już jestem dwa dni po terminie i każda pozycja to mordęga!

      Usuń
  2. tunika fajna. mi już na tym etapie nawet "stroić się" nie chce. chociaż dziś zmotywowałam się do zakupów - żeby trochę Małego zaktywizować i zakupiłam....spodnie dresowe i koszulkę z rozpięciem do karmienia ;) chociaż nigdy na sportowo się nie nosiłam ;)
    pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria ja juz nie mam pomysłow na strojenie sie :) obecnie bardziej wygodnie niz modnie sie noszę

      Usuń
  3. Ja też w legginsach latałam, bo żadne spodnie mi na tyłek nie chciały wejść
    Jak zrzucisz Zosię to poczujesz się jak piórko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby :) juz nie pamiętam jak to jest mie plaski brzuch i wystajace kosci :)

      Usuń
  4. ale boski stoliczek! a brzusio jeszcze wysoko wiec Zosia troszkę posiedzi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wygladasz super:) ja zawsze bylam bardzo wysportowana a w ciazy przytylam 25 kilo:( nie mam zadnych zdjec z tego okresu bo poprostu nie moglam na siebie patrzec:( do sylwetki z przed ciazy mam jeszcze 5 kilo a juz jestem 4 miesiace po urodzeniu malej! w czasie ciazy mialam takie problemy z kregoslupem ze szok! Nic nie pomagalo:( musialam zagrysc zeby i wytrzymac:) oplacilo sie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz czyli nie ma reguły czy sie uprawia sport czy nie? Nie jest jakoś mega zle ale rano czuję ogromny dyskomfort

      Usuń
  6. Na sam koniec ciąży to zostały mi albo legginsy albo sukienki, miałam jeszcze jedne krótkie spodenki. Nawet w deszczowy dzień było mi za gorąco na długie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja praktycznie całą ciąże przechodziłam w legginsach ... teraz czuję do nich wstręt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nabiegasz się za brzdącem :)

    tunika świetna

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }