środa, 5 czerwca 2013

To lubię, bo działa !

Odkąd jestem w ciąży zawartość mojej kosmetyczki nieco się zmieniła...
Moje włosy nie są piękniejsze a cera wcale nie jest bardziej promienna.
 Niestety jest wprost przeciwnie!
Na szczęście są na rynku specyfiki które ułatwiają kobietom dbanie o siebie.


Podstawą w łazience ciężarówki  jest coś na rozstępy.
 Ja postawiłam na apteczne produkty firmy Pharmaceris.
Balsam  mający za zadanie zapobiegać rozstępom  póki co sprawdza się bardzo dobrze. Spełnia swoją rolę, dodatkowo szybko się wchłania i ma przyjemny neutralny zapach.

Koszt 38 zł











Kupując ten produkt dostałam próbkę podkładu do twarzy z tej samej firmy.
Jak wspomniałam  wcześniej, moja cera bardzo pogorszyła się w ciąży.  Dlatego też zakochałam się w tym podkładzie. Jest bardzo lekki , cera staje się promienna i świetlista-a co najlepsze sprytnie kryje wszelkie przebarwienia i niedoskonałości.
Nie tworzy brzydkiej maski i faktycznie tak jak napisali na opakowaniu efekt  utrzymuje się długo.
Do wyboru macie 3 kolory - z czego  numer dwa jest bardzo naturalny.
BARDZO POLECAM!
Koszt 35 zł




Ale nawet najlepszy podkład nic by nie zdziałał , gdyby nie odpowiedni krem.  Przyznam wam szczerze, że wcześniej trochę olewatorsko podchodziłąm pielęgnacji twarzy i szyji. Większość kremów mnie uczulała, pozostawiała tłusty film, wypryski..
Ciężko było mi znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.
Jednak kilka tygodni temu  zobaczyłam na buzi ciemną plamę. Czyli dolegliwość przyszłych mam- ostuta ciążowa.
Czym prędzej pobiegłam do drogerii i znalazłam krem o przyjaznej nazwie  Perfecta mama! I nie zawiodłąm się, plama zniknęła a krem doskonale sprawdza się zarówno na dzień jak i na noc. Używam go również pod makijaż - dosyć szybki czas wchłaniania. Bardzo wydajny- nie ma sensu nakładać go dużo.

Koszt 25 zł



<3 A jak wyglądają wasze kosmetyczki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }