piątek, 12 lipca 2013

Coś dla mamy!


20130711_120341.jpg

Poduszka ciążowa- niezbędnik ciężarówki czy niepotrzebny gadżet? Popytałam trochę znajomych i wszystkie były na tak. Postanowiłam więc przekonać się na własnej skórze. 
Swoją zamówiłam tutaj: http://motherhood.pl/sklep/kojec-motherhood-2 
Poduszka (rogal) jest POLSKIEJ firmy Motherhood. 
Zależało mi na tym żeby nie była zbyt pstrokata ( żeby pasowała do kolorów mojego domu.) Muszę powiedzieć, że wszystkie wzory na stronie producenta są bardzo ładne. Sama poduszka jest również solidnie wykonana. Poszewka jest na zamek więc można ją śmiało wyprać. 

Ze strony producenta możemy wyczytać, że: 

"Kojec Motherhood zapewnia wsparcie całego ciała, tak ważne dla każdej kobiety w ciąży. Ułatwia sen i odpoczynek. Gwarantuje wygodne wsparcie podczas karmienia piersią, zarówno w pozycji siedzącej jak i leżącej. Polecana przez położne.Już dwukrotnie zdobył nagrodę "Złoty brzuszek" miesięcznika M jak Mama. 
Kojec jest zapinany na suwak, dzięki czemu łatwo go bezpiecznie przewieźć lub przechować." 

20130711_115954.jpg


20130711_120103.jpg

Za nami dwie nocki na tym cacku i muszę powiedzieć, że jestem w niej zakochana- mąż jest zazdrosny bo wtulam się w nią jak dziecko  

Zastosowania poduszki są szerokie: 
20130711_120314.jpg


Z tego co się dowiedziałam, mamy wykorzystują je również jako kojec do siedzenia dla dziecka. 

Starsze dzieci również uwielbiają się w nią wtulać - tutaj nasza 8-letnia chrześnica Martynka  

20130711_140904.jpg


Do zakupu dostałam dwa gratisy: 

20130711_120128.jpg

Wkładki do przetestowania i smoczek firmy SUAVINEX. Jest taki maleńki...  
20130711_120202.jpg

http://www.suavinex.com/
Poszperałam trochę i widzę, że bardzo ładne są te ich smoczki. Macie jakieś doświadczenia z tą firmą? 
ps1.png

3 komentarze:

  1. ja też z niej korzystam,
    teraz kiedy jestem już w zaawansowanej ciąży nie wyobrażam sobie nocy bez niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc w ciąży używałam takiej samej - też z Motherhood. Absolutnie rewelacyjna :) I mój mąż co wieczór pytał mnie: A ten Twój przyjaciel to dziś też z nami śpi? Spał, spał :D
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło trafić na stronę, gdzie tak trafnie oceniono nasz asortyment :). Pełna oferta akcesoriów Suavinex dostępna w naszym sklepie kinderland24

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }