poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Ciążowy poniedziałek: 30-stka!



Witamy w trzydziestym tygodniu ciąży!
Jak (prawie) zawsze w poniedziałek, robię dla was ciążowe sprawozdanie tygodnia. Moja końcówka ciąży wypadła latem, z czego się bardzo cieszę bo nie mam problemu z ubieraniem się. Myślę, że zimą byłoby mi dużo gorzej zakładać na siebie sto warstw i co gorsza nosić ogromną zimową kurtę. Teraz jest mi naprawdę wygodnie!

Jak się czuję:  Hormony buzują więc jestem wulkanem łez. Potrafię poczuć wielki żal i popłakać się ot tak, bez większego powodu. Przykład -w sobotę zaplanowałam kupić łóżeczko dla małej.
Mama i teściowa zaooponowały mówiąc "Po co ci już łóżeczko".
Połykałam łzy goryczy przez dobre 15 minut... ;)
Wniosek? Nie bierzcie mamy i/ lub teściowej na zakupy ciążowe.
 Ciężko mi wstawać , zapinać buty. Samodzielny pedicure- odpada ;)
Nocne pobudki  na siku - raz dwa razy w ciagu nocy. Zgaga- po cytrusach lub po pizzy murowana :)
Jak wyglądam:  Na wadze 79 kg. Wzrost 183 cm Obwód brzuszka 100 cm
Dziecko:  Bardziej przesuwa się po brzuszku niż kopie. Wykrzywia mi się brzuch to w tę to w drugą stroną. 
Jak spędzam czas? Biernie ;) Skrobię pracę magisterską odwiedzam koleżanki bądź rodzinkę, czytam książki lub leżę cały dzień przed tv nie mając mocy by wstać. Oj tak coraz częściej nie mam mocy..

Na łonie natury dziatki chowają się najlepiej :)

  Aaaa i piję wodę bo mi mąż każe duuuużo pić! Co i wam zalecam w gorące dni  :) Kiss!

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Widać że ciąża Ci służy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. www.magiczny-cud-narodzin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak zawsze piękna :) A łóżeczko jakie kupujesz?? Drewniane?? Turystyczne?? Kołyskę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łóżeczko chcę z ikei
      takie łooo :
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70208370/
      oprócz tego turystyczne do moich rodziców :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz!
    Trojeczka pojawiła się z przodu - coraz bliżej spotkania z Maleństwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.. bardzo się cieszę, że to już trójka z przodu :)
      jak będę miala 30 urodziny to bedzie pewnie takiej radochy ;)

      Usuń
  4. Na siku raz lub dwa w nocy??? Kochana, to jesteś mega szczęściarą! Ja wstawałam około 20 razy, mówię prawdę. Potrafiłam zrobić siku, wrócić do łóżka, położyć się na 20 sekund i znów czułam takie parcie, że bałam się, że się posikam, no i znów pędem do WC. To była masakra, ciągle byłam niewyspana. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty wysoka jesteś! :)
    Ja też do niskich nie należę (176cm) i w ciąży ważyłam podobnie (przytyłam 13 kilo), a jak mnie położne mierzyły przyjmując na porodówkę to w brzuszku miałam 104 cm.

    Nie przejmuj się opiniami! Kupuj co chcesz, wiem jakie to przyjemne!

    PS. Ja też cieszyłam się na końcówkę ciąży latem i jesienią, nie musiałam kupować kurtki zimowej-worka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no śmiejemy się z mężem, że koszykarkę urodzę bo on również jest wysoki.

      Usuń
  6. Aha, zapomniałam powiedzieć, że masz ślicznie w mieszkaniu! Lubię te kolory, klimaty! Oczywiście, na ile dojrzałam na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cały czas dopieszczam to nasze gniazdko w miarę możliwości :)

      Usuń
  7. Wysoka Mamusia jesteś. Ja kurdupelek:)
    Brzusio superancki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest bardzo dobrą porą na narodziny :)
    Zgaga, przypomniałaś mi - ja też ją miałam - paskudztwo. Wędrówki do vc w nocy też i dzięki temu już można powiedzieć, że od tego czasu nie przespałam całej nocy po dzień dzisiejszy ;)
    Co do opinii innych to tak już będzie, ale rób swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz przyszła mamuśka. a zakupy z mamuśkami zdecydowanie odradzam, też przez to przeszłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }