wtorek, 25 lutego 2014

Córeczka tatusia



Ktoś mówił, że  każdy facet chce mieć syna? Okej, może zanim urodzi mu się córeczka!

 Uśmiecham się kiedy patrzę na miłość Kuby do Zosi.  Wiedziałam, że będzie dobrym tatą i powoli się takim staje... Ona też coraz bardziej cieszy się na jego widok. Już nie tylko mama jest centrum wszechświata. Powoli odkrywa jaki fajny jest tatuś.  Przeczytałam w mądrej książce, że do 6 miesiąca życia dziecko myśli, że jest jednością z mamą. Wiedziałyście o tym? No cóż mój czas powoli się kończy... 
Czasem wieczorami siedzimy wpatrzeni w tą naszą Zośkę, zastanawiając się jakim cudem stworzyliśmy coś tak wspaniałego.  Wiem, że mój mąż kocha ją tak samo mocno jak ja. Widzę to w każdej sprawie, którą dla niej robi. Mimo to codziennie jak mantrę zadaję pytanie "Kochasz tą naszą córeczkę"? -Przecież wiesz- słyszę gdzieś w oddali... Może nie będzie kopać piłki dwa razy w tygodniu, ani śledzić Ligii mistrzów z wypiekami na policzkach , ale będzie córeczką tatusia. 
Skąd to wiem? Bo sama nią jestem... 





30 komentarzy:

  1. Ahh, chyba kazdy facet tak ma ;) U nas to samo, oczko w glowie tatusia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojego M kuzyn się za kilka miesięcy żeni i już wiele razy powtarzał że nie wyobraża sobie mieć pierwszej córki....ma straszne ciśnienie na chłopaka...Niestety to loteria i tylko może mieć do siebie "pretensje" że stworzył córcię-w końcu to facet ma największy wpływ na płeć. Niby syn to przedłużenie męskości, rodu, ble ble ble....

    Ja mam syna, mój mąż wniebowzięty, wiadomo...podejrzewam że za córcią by szalał jeszcze bardziej :) chociaż w sumie nie wiem czy się da jeszcze bardziej :)

    Tym bardziej jak tej małej osoby w naszym przypadku miało nigdy nie być...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko to ogromne szczęście bez względu na płeć. Cieszę się, że w waszym przypadku cuda się zdarzają..
      Też mam takich znajomych co powtarzają ''Syn syn musi byc syn..'' ;)

      Usuń
  3. Oj chyba córeczka mamusi z wyglądu ;) Jak do oddania, chętnie przyjmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasza Maja to też córunia tatunia. A mój B jest najszczęśliwszy na świecie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam córeczką tatusia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczysz, że jeszcze będą razem mecze oglądać!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, Zosia na początku była bardzo podobna do taty, ale teraz jest małą kopią Ciebie :) może kolor włosków ma po tacie i karnację, ale buzia jak u mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pieknie razem wygladaja:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pieknie razem wygladaja:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż też chciał synka ale ma córeczkę i też za nią szalony :) chyba każdy facet tak ma :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny widok! Nic tylko zazdrościć takiego tatusia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju taka mała, a już ma kiteczkę :) Rzeczywiście stworzyliście bardzo śliczny cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rodzinka :) Też jestem zdania że córeczki są tatusiów:)
    Olu kąpiecie Zosie na gąbce? Czy uważacie aby jej się nie nalewało do uszu?sama się zastanawiam czy zwracać na to jeszcze uwagę.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie juz od jakiegoś czasu kapiemy bez gabki. To znaczy maz kąpie bo to jego zadanie :) Zoska uszy ma w wodzie od pierwszej kąpieli i nic się nigdy nie działo. Grunt zeby je później dobrze wytrzec i czapeczka na głowę. :) pozdrawiamy

      Usuń
  14. Jaki uroczy widok ;)
    I jakie to piękne kiedy Tata / Mąż spełni się w roli ojca.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosia wówczas się nie pręży że jej jakoś nie wygodnie w wanience?? Czego używacie do kąpania? macie tyyyle piany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pręży się tupie nóżkami :)
      teraz mamy jakiś holenderski szampon z aloesem ale normalnie używamy nivea albo floslek z rossmana
      a pieni się bo mąż najpierw wlał szampon a później dolewał wody prysznicem ;)

      Usuń
  16. Dokładnie tak jak u nas :)
    I ja byłam córeczką tatusia, a teraz i Lilka tak ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas podobnie:)
    Każdy tatusiek uwielbia swą córcię.
    P.S. Śliczny kucyk;) Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie. Córeczka teraz widze, że podobna do was obojga, ale najbardziej do Ciebie. Usteczka jak ty :)
    Mój mąż mówi że nie ważne, czy chłopiec, czy dziewczynka się urodzi, byle by było zdrowe.. Ale o chłopaka będzie się starał, aż w końcu będzie :D
    Pozdrawiam
    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się ten wpis? Powiedz nam o tym lub kliknij nam lajka! :)

Zobacz jeszcze..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.header-inner .widget div, .header-inner img { margin-left:auto; margin-right:auto; } ul { width:850px; float:left; margin:0 auto; text-align:center; background-color: #fff; padding: 2px 0 4px 4px; border: 0px solid #000; overflow:auto; }